אודות

Onza היא מקום של מפגש – היא מפגישה את הסצנה התל-אביבית הצעירה והתזזיתית עם הקסם והמיסתורין של שוק הפשפשים ביפו, והיא בעצמה סוג של קוקטייל – מערבבת בר צעיר, מתוחכם וחדשני עם התפריט המוקפד של השפים אריק דרחני ומולי מגריסו, שנותנים פרשנות עכשווית, בשימוש בחומרי גלם מעולים וטכניקות בישול מתקדמות, למנות מהמטבח הטורקי והמרחב העות'מני. את התפאורה מבחוץ – סמטאות יפו עמוסות המראות, הריחות, הסודות העתיקים שקורצים מכל פינת רחוב – משלים עיצוב הפנים מבית היוצר של האדריכל דן טרוים, עם בר רחב ידיים, שולחנות ישיבה שיוצאים מן הפנים אל הרחוב התוסס וחדר פרטי לאירועים. המוזיקה העכשווית, שמערסלת אתכם עם כל מנה ומפעפעת לתוככם עם כל דרינק, קושרת את האווירה לכדי בילוי יפואי-תל אביבי מושלם. מהביס הראשון ועד המשקה האחרון תבינו מדוע המוטו של ה-Onza הוא Food & Vibe.
הקודם
הבא

קבוצת Sucre

מדוכני התוצרת החקלאית שגודשים את נמל תל אביב דרך מרכז העיר השוקק וההומה ועד חנויות סוחרי העתיקות של שוק הפשפשים ביפו, קבוצת Sucré מתווה עבורכם שלוש נקודות ציון של חוויה קולינרית וחיי לילה על גבי מפת תל אביב-יפו – קיטשן מרקט, משייה ואונזה. לכל מקום הטעמים שלו, הקצב שלו, והאווירה הייחודית, אבל מאחורי שלושתם עומד אותו צוות מקצועי שיורד לרזולוציות הכי קטנות כדי ליצור את החוויה המושלמת והאיכותית ביותר, ובהתאם לשם הקבוצה, להשאיר לכם טעם מתוק מכל ביקור. "איפשהו בין הקיטשן מרקט, שהיא בסיס האם שלנו, לבין המשייה, הגאווה שלנו, והאונזה – האחות הקטנה והמופרעת של הקבוצה – נוצרה משפחה, ואנחנו מאוד שמחים לעמוד בראשה", אומרים אסף ליס ואלון פרידמן, שמובילים את קבוצת Sucré יחד עם מסרי, שעומד בראש חברת מ.ג.א סחר לייבוא ושיווק כלים למסעדות ובתי מלון.

אסף בן 39, חובב סקי שגלש ישר אל תוך תחום המסעדנות כבר לפני 19 שנה, פתח וניהל את "הרברט סמואל", עמד בראש "טוטו", ואחראי כעת על הקריאייטיב ומעטפת המיתוג של Sucré. "העבודה שלי נוצרת מהפרעת קשב וריכוז", אסף צוחק, "אני קופץ מהפקת אירוע לעיצוב תפריט לבניית קונספט מוזיקלי, וכך נהנה להתעסק בכל ההיבטים היצירתיים של המסעדות".

אלון, בן 32, אחראי על ניהול שלוש המסעדות, ומשלב את הנסיון הרב שרכש בשנים שניהל את "אגאדיר" ו"טוטו" יחד עם הידע שצבר בלימודי מנהל עסקים ובקפיצות הראש שביצע לתוך יזמויות דיגיטליות ופיננסיות כבר מגיל צעיר. "כשאני יוצא לבלות ויושב במסעדות, הדבר שהכי חשוב לי הוא החוויה הנינוחה והזורמת, האנרגיה הכיפית שמתחילה בגישה של המלצר ומגיעה לעיצוב, למוזיקה ולאיכות החוויה שמספקת המסעדה כולה," אלון מספר, "ואת זה אני מנסה להביא למסעדות של Sucré". את אסף הוא הכיר כשניהל את הבר ב"טוטו", ויחד הם נכנסו לשותפות עם שטרית ואבי מסרי, ספק של ה"טוטו" שבשיחה טלפונית אקראית התגלה כחבר ילדות של אסף.

את השיט בנהר המספרים הפתלתל של הקבוצה, במקום שבו שהחוויות, הטעמים, הריחות והאווירה מיתרגמים לזרם נתונים כלכליים מאיימים למראה, מנווט עמרי עמר, שהצטרף לסיפון של סוכרה לאחר שנים של ניסיון בעבודה מול ספקי מזון ומשקאות. חובב מוזיקה מושבע בן 32, עמרי לפעמים קוטע את החישובים בדיוק במקום שבו הנקודה העשרונית מפציעה באופק, ועם העפרון ביד קם לוודא שהאורחים במסעדה נהנים מביקורם, כי "כל סועד וסועדת שמגיעים למסעדה," הוא אומר, "מהווים מבחינתי אפשרות לנתינה והפצה של קארמה חיובית – וזה הדבר האהוב עליי ביותר בעבודה בתחום".

יחד, הם מהווים את הקבוצה הצעירה ביותר בתחום ה-Fine Dining, ועומדים עם הפנים קדימה ליצור ולהתפתח עוד ועוד. הם נזכרים בערגה בעיקר באירוח של שפים ידועים ומוכשרים כמו סטפן פרואה דה ווה, ויקי ג'ונס וארז קומרובסקי, ששיתפו פעולה עם השף יוסי שטרית והעיפו את המטבח של הקיטשן מרקט לשחקים חדשים, וגם בבניית המשייה, תהליך יצירה וחשיבה ארוך ומפרה שהם ממשילים ללידה. "אבל הזכרונות הכי טובים שלנו", אומר אסף, "הם הפידבקים שאנחנו מקבלים מלקוחות, שחוזרים שוב ושוב לחוויה הטוטלית שאנחנו מספקים ויוצאים עם חיוך ענק על הפנים".

אסף ליס (40)

החולם היצירתי, אחד היזמים הבולטים בסצינה הקולינרית הישראלית ב -20 השנים האחרונות, נהנה מאירוח בדנ"א שלו. הוא נולד למשפחה שחיתה ונשא את תעשיית המלונאות, אשר מסבירה חלקית את אנרגיית ההתפוצצות שלו, את עולם החיים, את התשוקה לאוכל ולמוסיקה, ואת המחשבה שיכולה לחשוב רק בכיוון אחד – מחוץ לקופסה. על פי זמנו, אישיותו הייחודית של אסף וחזונו הנועז והחלוצי הפכו אותו ליזם ושותף בכמה מהפרויקטים השאפתניים ביותר בעולם במסעדות בתל אביב. בתקופה שבה שפים של כוכבי מישלן חוזרים אל העיר במאמץ להנחיל אותה ברוח הגסטרונומיה הבינלאומית, המשלבת בישול קפדני עם הכנסת אורחים רופפת, חסרת חן, ליכולתו של אסף ליצור משהו משום דבר לא היה תפקיד משמעותי בהנחת הקרקע עבור חווית יוקרה חדשה. בין אם במסעדות כמו הרברט סמואל, שם הוא היה שותף ומנהל מייסד, או טוטו, הוא בא ליצור חוויית אירוח חדשה, ללא תחרות, עכשווית שייקח את המסעדה לגבהים חדשים. הניסיון הרב שצבר כחזון, יוצר חוויית הלקוח, הייחודית והנועזת, הוביל את אסף להצטרף לשף יוסי שטרית והיזם אלון פרידמן בהקמת קבוצת "בריקה", שהפכה בשנים האחרונות למוטב העיקרי של הכישרון הייחודי של אסף : לדמיין תפיסה מהפכנית, לעזור לה לבוא לידי ביטוי תוך כדי להגיב על כל האתגרים הקשורים שלה, & ליישם את החוויה הייחודית האולטימטיבית.

אלון פרידמן (34)

החזק הפיננסי – המכונה "איש מספרים", לקח על עצמו את העניינים הכספיים, התפעוליים, הארגוניים והמשפטיים של הקבוצה בשמונה השנים האחרונות. אלון החל את הקריירה הניהולית והפיננסית שלו בהיותו עדיין באוניברסיטה, שם רכש שנים רבות של התמחות במימון, מימון ומיזמים דיגיטליים שונים. אהבתו לגסטרונומיה וחיי הלילה עוררה בו השראה להצטרף לעולם הקולינרי, לצבור ניסיון ניהולי נרחב, ולפתוח את מסעדת "מטבח שוק" עם שותפיו בגיל 27.

אלון, שמתייחס אל עצמו כ"בוגר אחראי "של הקבוצה, מצליח ליישם מושגים מורכבים לאתגרים תפעוליים וכלכליים, תוך הובלת הספינה בביטחון דרך המים הסוערים של שוק המסעדות בתל אביב. זה בחלקו תוצאה של פיקוח קפדני בכל רמות הארגון, תוך שיפור מתמיד & התייעלות תהליכי העבודה. אלון תומך בשימוש נרחב במתודולוגיות ניהול ושיווק חדשניות, כולל טכנולוגיות מתקדמות, ככלי להגברת האפקטיביות ומיקסום התוצאות. החזון שאלון ושותפיו רודפים אחריו הוא להגיע לקהל רחב ככל האפשר, תוך שמירה על יציבות, רווחה והצלחה פיננסית ארוכת טווח. זה דורש מהם לספק, הכולל, נדיב, קפדנית & פרימיום איכות האירוח ניסיון כי הוא גם על פני האדמה & נגיש לכל. משימה מאתגרת ומורכבת זו מחייבת ניהול קרוב ושיטתי; הבנה מעמיקה של מבנים ארגוניים; פיתוח נהלים, מטרות ויעדים; גיוס כישרונות יוצאי דופן לדרגות הניהוליות; שמירה על מומנטום מתמיד קדימה באמצעות אתגרים & rewards כאחד; & הקמת תחושה של שייכות & משפחה

asaf 2 new 22

עומרי עמר (34)

המסע של הקבוצה לאורך הנהר המפותל, שבו חוויות, טעמים, ניחוחות ואווירה מתורגמים לזרם מאיים של נתונים כלכליים, מנווט באומץ על ידי עמרי עמר, שעלה על סוקרה לאחר שנים של עבודה עם ספקי מזון ומשקאות. חובב מוסיקה בן 32, עומרי מפריע לפעמים לחישובים שלו בדיוק כשנקודת העשרונית הולכת לאיבוד בחלל, ועפרון ביד עומדת כדי לוודא שאורחי המסעדה נהנים מהביקור שלהם, כי, כמו שהוא אומר: "כל דינר שמגיע למסעדה מייצג את הפוטנציאל לתת ולהפיץ קרמה חיובית – וזה מה שאני הכי אוהבת בעבודה בתחום זה ".